Candidatul Ideal
Avem eroi de echipat și șantiere de dotat, dar, cum se zice în popor, "so much to do, so little time".
Așa că ne căutăm coleg/ă cu poftă de vânzări business to business!
Rolul tău în cadrul companiei noastre este extrem de important. Vei fi liantul dintre Tresa și reprezentanții companiilor partenere. De acțiunile tale vor depinde nu doar indicatorii financiari, ci și imaginea noastră.
Sună interesant?
Atunci suntem potriviți pentru tine dacă:
- Ai diploma de licență (constituie avantaj domeniile: economic, inginerie, militar);
- Ai experienţă în vânzare consultativă B2B minim 2 ani;
- Ai certificări în cursuri de vânzări;
- Știi să definești și să implementezi un proces de vânzare;
- Știi limba engleză la nivel intermediar-avansat;
- Ai deschidere către către educare profesională continuă;
- Ai permis de conducere categoria B de peste 2 ani;
- Știi să vorbești și să scrii corect gramatical
- Îți place să lucrezi în platforme de management al clienților - CRM;
- Ai experienţă prealabilă în vânzarea sculelor și consumabilelor de construcții sau a echipamentelor de protectie (portofoliul existent de clienți constituie avantaj);
- Ești punctual, deprins cu managementul timpului și al priorităților.
Descrierea jobului
În Tresa lucrăm pe obiective clare si masurabile. Dacă îți poți asuma responsabilitatea pentru cerințele de mai jos, te rugăm sa aplici, deoarece te vrem în echipa noastră:
- Prospectarea pieței și identificarea de noi oportunități;
- Administrarea și dezvoltarea portofoliului clienţi;
- Promovarea echipamentelor de protecție și a consumabilelor pentru construcții în București și Ilfov
- Negocierea discounturilor, condițiilor de livrare, modalităților și termenelor de plată;
- Analizarea cerințelor clienților și acordarea consultanței privind caracteristicile produselor și condițiilor de vanzare;
- Centralizarea activității și feedback-ului din piață în sistemul nostru CRM.
Beneficiile noastre pentru tine sunt:
- Bonus de performanță;
- Prime de sărbători și de ziua de naștere;
- Tichete de masă;
- Mașină de serviciu;
- Discounturi la achiziția produselor noastre;
Descrierea companiei
Echipa Tresa* este formată din oameni harnici și mereu pregătiți să rezolve nevoile clienților pentru siguranță și productivitate.
De peste 28 de ani echipăm eroii de zi cu zi, reprezentând un partener de încredere pentru peste 4000 de clienți, anual.
Ne ghidăm după valori simple, precum:
- Curiozitate și învățare continuă;
- Comunicare deschisă și directă;
- Asumarea responsabilității acțiunilor și rezultatelor;
Misiunea noastră este să:
- Creștem productivitatea companiilor partenere, optimizând condițiile de lucru ale angajaților acestora;
- Protejăm sănătatea și viața celor cu profesii grele, periculoase și solicitante, echipându-i corespunzător;
Mai multe informații despre noi poți găsi pe:
*Tresa este marcă înregistrată a Geve Com S.R.L., companie de familie cu capital privat românesc, înființată în 1993.