Returul produselor
Daca din orice motiv, dupa ce ai receptionat comanda, nu esti multumit de unul din produsele comandate, il poti returna in termen de 30 zile calendaristice. Pentru a beneficia de returul produselor in 30 zile, trebuie sa completezi formularul de retur in cel tarziu cea de-a 30-a zi calendaristica de la data primirii coletului.
Pentru ca tinem la satisfactia tuturor clientilor nostri, politica de retur se aplica atat persoanelor fizice cat si persoanelor juridice.
Politica de retur extinsa a magazinului Tresa nu afecteaza in nici un fel prevederile OUG nr. 34/2014, ce iti ofera posibilitatea returului in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului si este practic o extensie a acesteia.
Recomandam ca returul sa se efectueze prin serviciul de curierat cu care a fost expediat initial produsul sau personal la depozitul Tresa. In cazul returului prin curier, costurile de transport vor fi suportate de cumparator.
Produsul returnat trebuie in ambalajul original, impreuna cu documentele ce il insotesc (factura, certificat de garantie, declaratie de conformitate, ghid de utilizare, etc.)
Inlocuirea sau rambursarea banilor
1. Se completeaza formularul de retur sau se preda personal la depozitul Tresa;
2. Dupa ce formularul de retur a fost trimis, produsul trebuie ambalat si trimis la adresa noastra folosind serviciile de curierat, preferabil GLS Curier, FAN Courier sau Urgent Curier . Te rugam sa NU trimiti coletele retur prin serviciile Postei Romane, intrucat returul ajunge la oficiul postal arondat, nu la adresa noastra.
- Produsul impreuna cu ambalajul producatorului trebuie sa se prezinte in forma in care a fost primit. De aceea iti recomandam ca in momentul predarii catre firma de transport, produsul impreuna cu ambalajul producatorului sa fie impachetate corespunzator, pentru a nu se deteriora in timpul transportului;
- Returul produsului trebuie sa fie insotit de toate documentele primite la livrare (certificat de garantie, declaratie de conformitate, ghid de utilizare, etc.);
- Costul transportului inapoi la Tresa este suportat exclusiv de client. In cazul in care returul este trimis cu plata ramburs, Tresa isi rezerva dreptul de a scadea costul aferent returului din suma ce urmeaza sa o restituie clientului. Exceptie o fac situatiile in care produsul primit de client difera prin marime/culoare/cod, de produsul comandat pe website. In acest caz, Tresa se face raspunzatoare pentru greseala survenita si va suporta costul aferent returului.
3. Inscrie pe documentul de transport si colet adresa Tresa completa si observatia: "RETUR". Coletul trebuie sa aiba inscrise, pe langa expeditor, urmatoarele informatii:
Destinatar: Geve Com S.R.L.
Adresa: Bd. Timisoara, nr. 104E, sector 6 , Bucuresti,
Telefon: 0371.097.957
Observatii: RETUR
Dupa primirea si procesarea returului vei fi contactat de unul din reprezentantii nostri pentru a stabili detaliile inlocuirii produsului sau metoda de rambursare a banilor.
Banii se pot rambursa prin:
- Virament bancar (in contul clientului)
- Rambursarea inapoi pe cardul bancar cu care s-a efectuat plata
Exceptii si note
Nu se pot returna produse aflate intr-una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
- Produse personalizate la cerere (brodate, serigrafiate, etc);
- Produsele aduse pe comanda, cu grad ridicat de risc, precum echipamentele electroizolante, lucru la inaltime, etc.
- Produse returnate incomplet (fara ambalajul producatorului sau documentele aferente);
- Produse deteriorate ca urmare a ambalarii necorespunzatoare la retur (expuse la deteriorare pe durata transportului);
- Hainele sau incaltamintea care prezinta urme de purtare sau sunt deteriorate;
- Aparatele care au fost instalate, montate sau folosite;
- Articole de bricolaj care au fost folosite;
- Alte produse care prezinta urme de uzura sau consum.
In cazul in care produsul este returnat si prezinta urme de deteriorare, uzura, zgarieturi, socuri, accesorii sau documente lipsa, ne rezervam dreptul de a accepta produsul si a opri o suma corespunzatoare, suma ce va fi comunicata ca urmare a evaluarii prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza orice retur care nu indeplineste intocmai conditiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.